Lidmaatschap

N.B. Automatische incasso is een voorwaarde om lid te kunnen worden van watersportvereniging VADA.

Na het versturen van dit formulier  en bevestigen ontvang je een e-mail met daarin een link waarmee je je aanmelding bevestigt. Deze link opent ook direct een pagina waarop je meer details over je aanmelding kunt invullen. Je klikt daarvoor op de link van de betreffende afdeling. Vergeet dit niet, anders kan jouw aanmelding niet verwerkt worden!

De extra informatie gaat bijvoorbeeld over de afmetingen van je boot, je opgave voor zeillessen of je roeiervaring.

Op grond van de AVG moet watersportvereniging VADA je vragen of je instemt met het vastleggen van de hierboven ingevulde gegevens in de ledenadministratie. Deze gegevens worden alleen in verenigingsverband gebruikt en niet aan derden verstrekt.

Beveiligingscode Beveiligingscode